Medicinske uniforme

Šijemo i prodajemo medicinske uniforme

Medicinski mantili svih boja i veličina, medicinke bluze muške i ženske, uniforme za stomatologe, bele medicinske pantalone i farmaceutske uniforme.

Najpovoljnije medicinske uniforme u Srbiji.

Lekarske bluze

Lekari iz Srbije rade u Nemačkoj

Na nemačkim klinikama u ovom trenutku nedostaje oko 5.000 doktora. Šansu za zaposlenje dobili su lekari iz Srbije, što je ideja nemačkog lekara iz Novog Sada.
Lekarske uniforme po Vasim merama. Isporuka na kucnu adresu.
Razlog što je u Nemačkoj deficit lekara je taj što veliki broj odlazi u penziju, dok njihove mlade kolege traže posao u Švajcarskoj, Engleskoj i Americi.

To je dobra prilika za lekare iz Srbije. Doktor Aleksandar Griser Aleksić sa St. Georg klinike u Ajzenahu, kaže da je sam sa spuprugom došao na tu ideju.
"Ja sam rođeni Novosađanin, koji je 1994. došao u Nemačku i tu započeo svoju specijalizaciju iz kardiohirurgije, posle završene specijalizacije interne medicine u Novom Sadu“, objašnjava on.

"Ja sam kao jedan od glavnih lekara u klinici u Ajzenahu došao na ideju s mojom suprugom, koja me je na tu ideju navela, da našu veliku potrebu za lekarima obezbedim iz svoje matične zemlje", dodaje dr Aleksić.

Da li možemo da kažemo da je u pitanju stručnost naših lekara ili nešto drugo?
Razlog je isključivo stručnost. Ja znam da su kolege iz Srbije veoma stučne. Nažalost, za sad možda nemaju najbolje perspektive u Srbiji, tako da mislim da je stručnost isključivi faktor da bi kolege iz Srbije mogle da počnu da rade u Nemačkoj, odnosno na klinici na kojoj se ja nalazim, ali i na ostalim klinikama sa kojima mi trenutno vodimo razgovor.

Koliko ljudi vaša klinika planira da zaposli?
Mi smo već zaposlili pet koji već rade na našoj klinici, a hoćemo da zaposlimo još njih šest. Ostale kolege će biti na drugim klinikama s kojima mi imamo jako dobru saradnju.Trenutno vodimo razgovore sa ministarstvom i ostalim velikim klinikama da eventualno mnogo više kolega dođu da rade u Nemčkoj.